LTStraipsnyje siekiama atskleisti meninės saviugdos galimybes kūrybingų asmenybių ugdyme, aktualizuoti ugdymo daile ypatybes, sąlygojančias ugdymo proceso individualizavimą, kūrybiškumo ugdymą, aptarti kūrybiškumą skatinančias sąlygas. Meninė saviraiška atspindi santykio su savimi, žmonėmis problemą, kuri skatina mokinius kurti originalias idėjas, gebėjimą savarankiškai plėtoti savo kūrybines galias, pateikti neįprastus požiūrius, vertinant kultūrinio palikimo ir meninės veiklos reiškinius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kūrybiškumas; Kūrybiškumo ugdymas; Menas; Meninė saviugda; Saviugda; Ugdymo procesas; Art; Artistic self-education; Creativity; Creativity development; Educational process; Self-education.
ENThe article aims at revealing self-education possibilities in the process of educating creative individuals, identifying the peculiarities of education through art and its connections with educational process individualization, creativity development, dicsussing factors which stimulate creativity. Artistic self expression reflects relations with oneself, other people, it stimulates learners to create original ideas, ability to independently dvelop one‘s creative capacity, present unusual approaches when evaluating cultural heritage and artistic activity phenomena. [From the publication]