LTAukštosiose mokyklose siekiama parengti kompetentingus specialistus, kurie gebėtų dirbti globalios rinkos sąlygomis kurdami aukštos pridėtinės vertės produktus, projektuodami jų gamybos technologijas, tuo pačiu pasiekti teigiamus įmonės veiklos ekonominius rodiklius. Studentai būtinas specialybės žinias įgauna studijų eigoje, o žinių praktinio taikymo gebėjimai ugdomi praktikų metu. Įvairūs tyrimai rodo, kad būtent praktinis studentų pasirengimas yra silpnas, kadangi praktikos vietoje neretai atliekamas menkos kvalifikacijos darbas, nėra galimybių susipažinti su inovatyvių produktų kūrimu ir gamyba, įmonės veiklos organizavimu, neįmanoma susidaryti pilno pramonės sektoriaus vaizdo [1-3]. Vienas iš galimų šio problemos sprendimo būdų yra sudaryti sąlygas studentams atlikti praktiką imitacinėse įmonėse, kuriose būtų imituojami atitinkamo apdirbamosios pramonės sektoriaus įmonių ekonominės bei gamybinės veiklos procesai. Teigiama, kad imitacinio verslo įmonės modelio naudojimas mokymo procese yra veiksmingas verslo aplinkos suvokimo, patirties įgijimo ir darbo komandoje aspektais [4]. Šio straipsnio tikslas - išanalizuoti aprangos gamybos sektoriaus besimokančiųjų profesinių praktinių įgūdžių ugdymo gerinimo aspektus, taikant gamybos procesų simuliacinius žaidimus imitacinėje įmonėje. [Iš straipsnio, p. 60]Reikšminiai žodžiai: Aukštasis mokslas; Gamybos procesų modeliavimas; Gamybos procesų simuliaciniai žaidimai; IT technologijos; Imitacinė įmonė; Praktika imitacinėje įmonėje; Praktiniai įgūdžiai; Praktinio mokymo informacinė sistema; Praktinis mokymas; Profesinis rengimas; Higher education; IT technologies; Information System for Practical Training; Practical skills; Practical traineeships; Production process modell; Simulated enterprise; Simulation Based practice; Simulation games of prodcution processes; Vocational training.