LTStraipsnyje analizuojami neformalaus mokymosi ir atvirų inovacijų ypatumai, taikymo aspektai, įvairūs požiūriai aptariamu klausimu. Remiantis Vilniaus Gedimino technikos universiteto bendruomenės suburtu atvirų inovacijų forumu ir atliktu tyrimu, aptariami forumo ypatumai bei poveikis kasdienos, studijų, profesiniame kontekste, neformalus mokymasis grindžiamas kaip atvirų inovacijų ir verslumo skatinimo būdas. Kūrybingumo, verslumo skatinimo tema ir konkretaus atvejo pavyzdys turėtų būti aktualus studijų programų rengėjams, į studijų kokybės gerinimą orientuotiems universitetų padaliniams bei visiems, palaikantiems mokslo, orientuoto į taikymą ir laimėjimus, idėją. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kūrybinės industrijos; Socialinė aplinka; Pavyzdžio formavimas; Atviros inovacijos; Neformalus mokymasis; Creative industries; Social environment; Visual standing; Open innovation; Informal learning.
ENArticle deals with the peculiarities, aspects of application, different views on informal learning and open innovation. The research is based on the case study of the open innovation forum “I, Idea” initiated by the community of Vilnius Gediminas Technical University, and on the results of a survey. The peculiarities of the forum, its impact on everyday life, studies and professional context are analyzed; informal learning is predicated to be a way of encouraging open innovation and entrepreneurship. The topic of creativity, entrepreneurship, motivation and analysis of the “I, Idea” case might be an object of interest for compilers of new study programmes, administration of universities, and those standing for science based on application and goal orientation. [From the publication]