LTStraipsnyje nagrinėjama studentų nuomonė apie savarankiškumo ir analitinio mąstymo ugdymą Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakultete. Studentų požiūris į šių kompetencijų tobulinimą įvertintas apibendrinus atlikto tyrimo rezultatus. Atliekant tyrimą siekta išsiaiškinti skirtingų kursų ir studijų programų studentų nuomonę apie studijuotų dalykų, taikomų studijų metodų, savarankiško darbo formų naudingumą ugdant savarankiškumą ir analitinį mąstymą. Paaiškėjo, kad, daugumos studentų nuomone, savarankiškumas ir analitinis mąstymas fakultete ugdomi veiksmingai, tačiau rekomenduojama daugiau dėmesio skirti inovatyviems mokymo metodams, šiuolaikinės ekonomikos situacijų analizei, įvairių taikomųjų programų dėstymui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Analitinio mąstymo ugdymas; Analitinis mąstymas; Kompetencijos; Savarankiškumas; Studentai; Studijų metodai; Studijų programa; Ugdymas; Vilniaus kolegija; Analytic thinking; Autonomy; Competencies; Development of analytic thinking; Education; Students; Studies program; Study methods; Vilnius College.
ENThis paper examines students’ perceptions of independence and analytical thinking at the University of Applied Sciences/Vilniaus kolegija. The students’ attitude towards the developing of competencies was disclosed after summarizing the findings of the survey. During the survey, the aim of which was to examine the opinion of students concerning different courses and study programmes the applied study methods, the usefulness of self-study work forms developing independence and analytical thinking. It was revealed, that according to the opinion of the majority of students independence and analytical thinking in the faculty is being developed effectively. However it is recommended to pay more attention to innovative teaching methods, the situational analysis of modern economics, different applied programs for teaching. [From the publication]