Reklamos psichologinis poveikis jaunimui

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Reklamos psichologinis poveikis jaunimui
Alternative Title:
Advertising on youth affective
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami ir vertinami jaunimui įtaką darantys reklamos psichologiniai veiksniai ir pateikiami reklamos psichologinio poveikio jaunimui tyrimo rezultatai. Tyrimas atliktas apklausiant keturias skirtingo išsilavinimo siekiančias jaunimo grupes: vidurinių ir profesinių mokyklų moksleivius, kolegijų ir universitetų studentus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Išsilavinimas; Jaunimas; Reklama; Reklamos psichologinis poveikis; Reklamos rūšys; Advertising; Advertising psychological impact; Education; The psychological impact of advertising; Types of advertising; Youth.

ENThis article evaluates and analizes advertising psychological factors that influence young people and the psychological impact on youth advertising results. The study was carried out interviews with four different education youth groups: secondary and vocational school students, college and university students. [From the publication]

ISSN:
2029-2805; 2029-2813
Related Publications:
Reklamos vaidmuo formuojant vartotojų nuostatas / Jūratė Stankevičienė. Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai. 2005, Nr. 33, p. 181-196.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82899
Updated:
2020-07-28 20:31:11
Metrics:
Views: 87    Downloads: 31
Export: