Lietuvos "Bebro" konkurso 2015 metų rezultatų apžvalga

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos "Bebro" konkurso 2015 metų rezultatų apžvalga
Alternative Title:
Overview of the results of "Bebras 2015" competition
In the Book:
ALTA'16. Pažangios mokymosi technologijos / edited by Danguole Rutkauskiene and Daina Gudoniene. Kaunas: Technologija, 2016. P. 108-115. (ALTA. Pažangios mokymosi technologijos)
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aptariami 2015 metų konkurso "Bebro" rezultatai. Bebro konkursas - tai informatikos ir informatinio mąstymo konkursas, kuris suburia entuziastus mokslininkus ir mokytojus, smalsius mokinius. Europos asociacija "Informatics Europe" konkursą, Lietuvoje inicijuotą 2004 m. Vilniaus universiteto profesorės Valentinos Dagienės, paskelbė geriausia 2015-ųjų metų ugdymo veikla. Pagrindinė konkurso idėja - parodyti mokiniams, koks įdomus informatikos mokslas, ugdyti mokinių kūrybiškumą, informatinį mąstymą. Konkurso metu 3-12 klasių mokiniai sprendžia uždavinius, kuriuose atsispindi informatikos konceptai. Straipsnyje pristatomi 2015 konkurso dalyvių rezultatai, nagrinėjama uždavinių sprendimo statistika, pateikiami lengviausio ir sudėtingiausio uždavinių pavyzdžiai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Informatika; Informatikos mokymas; Informatinis mąstymas; Konkursas Bebras; Competition Bebras; Contest Bebras; Informatical reasoning; Informatics; Information science; Teaching informatics; Teaching of informatics.

ENIn this paper there is presented the results of 2015 contest "Bebras". "Bebras" contest - is computing and informatic thinking contest, which brings together enthusiasts of scientists and teachers, curious students. European Association of Informatics Europe this contest, which was initiated by Vilnius University professor Valentina Dagienės in Lithuania at 2004, has announced the best educational activity of 2015 year. The main idea of this contest - to show students that computer science is interesting, to develop students' creativity and informatics thinking. During the contest, 3-12 grade students solve tasks, in which there are reflected the computer science concepts. In this paper there is presented the results of 2015 year participants, pended the statistics of tasks solving, provided the examples of the lightest and most difficult tasks. [From the publication]

ISSN:
2335-2140
Related Publications:
Information technology contests - introduction to computer science in an attractive way / Valentina Dagienė. Informatics in education. 2006, Vol. 5, No. 1, p. 37-46.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82834
Updated:
2021-02-02 19:04:20
Metrics:
Views: 17
Export: