Vietos maisto sistemos organizavimo galimybės Raseinių rajone

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vietos maisto sistemos organizavimo galimybės Raseinių rajone
Alternative Title:
Opportunities of local food system organization in the raseiniai district
In the Journal:
Lietuvos kaimo vietovių konkurencingumo stiprinimas: geroji patirtis. 2018, p. 16-22. Lietuvos kaimo vietovių konkurencingumo stiprinimas: socialinio (bendruomeninio) verslo ir vietos maisto sistemų kūrimo gerosios praktikos pavyzdžiai : 8-oji mokslinė - praktinė konferencija
Summary / Abstract:

LTTyrimo tikslas – nustatyti vietos maisto sistemos organizavimo galimybes Raseinių rajone. Atliekant tyrimą išanalizuota vietos maisto sistemos termino raida sudarė prielaidas apibrėžti vietos maisto sistemos organizavimą, nustatyti ir išanalizuoti suinteresuotųjų elgsenos veiksnius. Vietos maisto sistema Raseinių rajone galėtų būti kuriama pagal keturis scenarijus, kurių teminės įžvalgos yra: bendradarbiavimo ir konkurencingumo stiprinimas, vietinių maisto produktų ir jų pardavimo būdų įvairinimas, komunikacija tarp vietos maisto sistemos veikėjų, sveikatos ir aplinkos gerinimas. Šie scenarijai gali būti įgyvendinami pasitelkiant socialinius ir ekonominius išteklius, kolektyvinę rinkodarą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Suinteresuotieji; Trumpoji maisto tiekimo grandinė; Vietos maisto sistema; Vietinis maisto produktas; Stakeholders; Short food supply chain; Local food system; Local food.

ENThe purpose of the study was to determine the possibilities of organizing the local food system in the Raseiniai district. The analysis of the term of the local food system development provided the preconditions for defining the organization of the local food system, identifying and analysing the stakeholders' behavioural factors. The local food system in the Raseiniai District could be developed according four scenarios with thematic insights: strengthening cooperation and competitiveness, diversifying local food products and their ways of selling, communicating between actors in the local food system, improving health and the environment. These scenarios can be implemented through social and economic resources, collective marketing. [From the publication]

ISSN:
2029-1663; 2351-6909
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82820
Updated:
2022-01-28 20:26:08
Metrics:
Views: 41    Downloads: 6
Export: