LTStraipsnis aptariama aukštojo mokslo įtaka studentų lojalumui. Teorinėje straipsnio dalyje apžvelgiami teoriniai ir empiriniai tyrimai, atlikti nagrinėjama tema Portugalijoje, Ispanijoje, Norvegijoje, Amerikoje, Australijoje ir Malaizijoje. Atliktų mokslinių tyrimų pagrindu buvo sukurtas teorinis modelis, pritaikytas Lietuvos rinkai. Šis modelis skiriasi nuo anksčiau sukurtų tuo, kad praplečiamas dviem naujomis įžvalgomis: veiksniais, formuojančiais aukštosios mokyklos įvaizdį, ir studentų lojalumą formuojančiomis dimensijomis. Empirinėje straipsnio dalyje pateikiamas tyrimas: pirminiu tyrimu patikrintas modelis, gauti duomenys išanalizuoti statistiniais skaičiavimo metodais, rezultatai apibendrinti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštasis išsilavinimas; Aukštasis mokslas; Lojalumas; Organizacijos įvaizdi; Organizacijos įvaizdis; Studentas; Higher education; Image of organization; Lithuania; Loyalty; Student.
ENThe article consists of a theoretical and an empirical part. It analyzes the influence of higher education image on students’ loyalty. The first part of the paper presents empirical studies and the survey results obtained from Portugal, Spain, Norway, the U.S., Australia, and Malaysia. Theoretical models are adapted to the Lithuanian market and the new created model consists of two insights: factors forming the image of higher education and dimensions shaping students’ loyalty. The analysis of these issues has been a basis for empirical research in Lithuania. The paper concludes with a summary of the findings in the influence of higher education image on students’ loyally in Lithuania. [From the publication]