LTGlobalizacija, techninė ir technologinė plėtra vis labiau skatina transporto ir logistikos įmones išlaikyti savo pozicijas rinkoje, nes rinkos ekonomika kelia naujus iššūkius. Žmogiškieji ištekliai tampa svarbiausia ir aktyviausia sistemos dalimi nuolat besikeičiančioje aplinkoje. Veiklos efektyvumas ir verslo sėkmė, gamybos proceso naujovės ir darbo kokybė priklauso nuo darbuotojų kvalifikacijos ir kompetencijos. Žmogiškieji ištekliai transporto sektoriuje ne visada atitinka darbdavių lūkesčius, todėl labai svarbu atlikti išsamų šių specialistų kompetencijų tyrimą. Atliekant tyrimą buvo svarbu atkreipti dėmesį ne tik į esamas darbuotojų kompetencijas, bet ir į tai, kaip darbdaviai mato savo įmonės darbuotojus ateityje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Darbdavių lūkesčiai; Kompetencijos; Žmogiškieji ištekliai; Competencies; Employers expectations; Expectations of employers; Human resources.
ENGlobalization, technical and technological development are increasingly encouraging transport and logistics companies to maintain their position in the market, as the market economy presents new challenges. Human resources are becoming the most important and active part of the system in a constantly changing environment. Operational efficiency and business success, manufacturing process innovation and quality depend on the skills and competencies of the employees. Human resources in the transport sector are not always in line with employers’ expectations; therefore, it is very important to conduct a thorough study of these specialists’ competencies. While carrying out the study, it was important to pay attention not only to the existing competencies of employees but also to the way, employers see their employees in the future. [From the publication]