Argumentavimas: samprata ir didaktinės perspektyvos (1)

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Argumentavimas: samprata ir didaktinės perspektyvos (1)
Alternative Title:
Argumentation: concept and didactic perspectives (1)
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy]. 2007, 86, p. 135-141
Summary / Abstract:

LTGebėjimas argumentuoti — vienas svarbiausių komunikacinės kompetencijos ir kritinio mastymo mokėjimų, į kurį šiuo metu kreipia dėmesį pakitusi lietuvių gimtosios kalbos brandos egzaminų programa. Tyrimai rodo, kad mūsų mokiniams argumentuoti sunku; pedagogams trūksta šios srities žinių. Pirmame straipsnyje aptariamos esminės samprotavimo sąvokos; apžvelgiamos pagrindinės argumentacijos teorijos bei su jomis susijusių didaktinių tyrinėjimų kryptys; numatomos argumentavimo mokymo perspektyvos. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Samprotavimas; Argumentavimas; Argumentavimo mokymas.

ENThe ability to provide argumentation is one of most important abilities of communication competence and critical thinking, which is now given attention by a changed Lithuanian language maturity exam program. Researches show that our schoolchildren experience difficulty with argumentation; teachers lack knowledge in this area. The first article discusses general matters of argumentation; basic argumentation theories and related to them didactic study directions are reviewed; perspectives of teaching argumentation are envisaged.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8248
Updated:
2018-12-17 11:57:34
Metrics:
Views: 115    Downloads: 42
Export: