Mobingas ir jo valdymo ypatumai šiuolaikinėse paslaugų organizacijose

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mobingas ir jo valdymo ypatumai šiuolaikinėse paslaugų organizacijose
Alternative Title:
Mobbing and it’s management features of contemporary service organizations
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjami mobingas ir valdymo ypatumai šiuolaikinėse paslaugų organizacijose. Mobingas yra paplitęs visose pasaulio valstybėse, tik skirtingu mastu. Lietuva yra tarp valstybių, pasižyminčių vienu iš aukščiausių patyčių ir priekabiavimo darbe laipsnių. Nuo mobingo organizacijoje kenčia tiek viešosios, tiek ir privačios organizacijos. Jį dažniau patiria moterys, nei vyrai. Todėl siekiant sumažinti mobingo paplitimą, kiekvienoje organizacijoje būtina taikyti jo prevencijos priemones. Pagrindinės mobingo prevencijos priemonės šiuolaikinės paslaugų organizacijos lygmeniu yra tokios: organizacijos žmogiškųjų išteklių, personalo valdymo sistemos ir organizacijos filosofijos analizė bei kaitos strategija; sisteminių sprendimų realizavimas; sistemos kontrolė, stebėsena, nusiteikimas operatyvioms korekcijoms. Taigi pagal savo teikiamų paslaugų pobūdį lieka išsirinkti joms labiausiai tinkančias priemones, būdus bei modelius ir juos taikyti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mobingas; Mobingo prevencijos priemonės; Šiuolaikinė paslaugų organizacija; Mobbing; Mobbing preventions; Modern services organization.

ENThe article deals with mobbing and it’s operating features modern services organizations. Mobbing is prevalent in all countries of the world, to varying extents. Lithuania is among those countries possessing one of the highest degrees of bullying and harassment at work. Since mobbing suffer both public and private organizations. It more often affects women than men. Therefore, in order to reduce the prevalence of mobbing, every organization need for its prevention measures. The main mobbing of prevention measures at the level of modern service organizations are as follows: the organization of human resources, personnel management system and the organization’s philosophy of analysis and change strategy; system solutions for the realization of; system control, monitoring, attitude operational adjustments. Thus, according to the nature of their services remain the most suitable for you to choose the tools, techniques and models and apply them. [From the publication]

ISSN:
2029-2805; 2029-2813
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82427
Updated:
2022-02-11 17:15:34
Metrics:
Views: 170    Downloads: 54
Export: