Elements of gamification and motivational aspects

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Elements of gamification and motivational aspects
Alternative Title:
Žaidybinimo ir motyvacinių aspektų elementai
Summary / Abstract:

LTGamifikacija - tai naujas požiūris, kuriuo siekiama mokinių žinių ir motyvacijos. Kai žaidime naudojamas mokymasis, svarbu matyti jo taikymo tikslą, kokie yra motyvai mokiniams mokytis ir kaip šie motyvai gali būti remiami ir stiprinami žaidimu. Žaidimai sukuria aktyvų dalyvavimą veikloje, ugdo meistriškumo jausmą ir gilina įsitraukimą į temą. Bendradarbiavimas ir teigiama konkurencija taip pat yra labai svarbūs žaidimo elementai, kurie sukuria naujus besimokančiuosius ir gerina darbuotojų kompetenciją. Straipsnyje apžvelgiama gamifikacija, nagrinėjami gamifikacijos elementai ir jų taikymas mokymuisi. Pateikiamas lošimo metodo taikymo struktūros modelis studijų dalyko mokymui, įvertinant proceso komponentus ir motyvacinius veiksnius, turinčius įtakos studentų elgesiui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Vartotojo motyvai; Žaidimo elementai; Žaidimo kūrimas; Game elements; Gamefication; User motives.

ENGamification is the new approach seeking students' knowledge and motivation. When gamification is used in education, it is important to see the purpose of its application what are the motives for students to learn and how these motives can be supported and strengthened by gamification. Games create active participation in action, develop a sense of mastery and deepen engagement into the subject. Collaboration and positive competition are also very important elements in the game that create new learners and improve staff competencies. The article reviews gamificaton, examines the elements of gamificaton and their application to learning. A structural model of the application of the gaming method for the teaching of the study subject is presented, assessing the process components and motivational factors affecting the student's behavior. [From the publication]

ISSN:
2335-2140
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82155
Updated:
2020-04-24 06:55:17
Metrics:
Views: 119    Downloads: 20
Export: