Social networks in B2B and B2C communication

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Social networks in B2B and B2C communication
Alternative Title:
Socialiniai tinklai B2B ir B2C komunikacijoje
In the Journal:
Transformations in business & economics. 2017, vol. 16, no. 1 (40), p. 69-84
Summary / Abstract:

LTSocialinių tinklų atsiradimas ir plėtra internete nulėmė naujas verslas verslui ir verslas vartotojui marketingo komunikacijos galimybes taip pat sukūrė ir naujus mokslinius iššūkius. Inovacinių priemonių žinojimas ir gebėjimas jas taikyti komunikacijoje su klientais socialinės medijos kanaluose sukuria naujas interaktyvumo ir dinamiškumo galimybes. Straipsnio tikslas yra išanalizuoti ir identifikuoti socialiniuose tinkluose specifinius internetinio marketingo komunikacijos aspektus skirtingose šalyse, juos palyginti su Lietuvos situacija. Tyrime analizuota socialinių tinklų įvairovė, jų specifiniai bruožai, identifikuoti komunikacijos ypatumai Lietuvoje, jie palyginti su Olandijos, Vokietijos, Izraelio, Rusijos ir Ukrainos komunikaciniais ypatumais. Tyrimo metu taikyti tokie metodai: lyginamoji mokslinės literatūros analizė, stebėjimas, kryžminė analizė ir dispersinė analizė. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: E-rinkos tyrimas; E.marketingas; E.rinkų analizė; E.verslas; Elektroninis verslas; Elektroninė rinkodara; Internetinis marketingas; Interneto rinkodara; Marketingo komunikacija; Rinkodaros komunikacija; Socialiniai tinklai; E- marketing; E-business; E-market study; Emarketing; Internet marketing; Marketing communication; Social networks.

ENThe development of social networks leads to new ways of marketing communication and poses new scientific challenges. The growing importance of B2B and B2C communication and the relationship with the customers is influenced by dynamic changes in the e-marketplace. Understanding and implementation of the innovative tools for communication with users on social media channels help increase interaction. The aim of the article is to analyse and identify the peculiarities of marketing communication via social networks in different countries as compared with Lithuania. The study presents a variety of social networks, indicates the peculiarities of Lithuanian B2B and B2C communication in social networks in comparison with the Netherlands, Germany, Israel, Russia, and Ukraine.The following methods were employed: the comparative analysis of scientific literature, inquiry, observation, cross table analysis and analysis of variance. [From the publication]

ISSN:
1648-4460
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82085
Updated:
2020-04-24 06:55:08
Metrics:
Views: 65    Downloads: 19
Export: