Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ikimokykliniame ugdyme taikant "Kindervibe" mobilią programą

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimo galimybės ikimokykliniame ugdyme taikant "Kindervibe" mobilią programą
Alternative Title:
Possibilities of teachers and parents cooperation in pre-school course using Kindervibe mobile program
Summary / Abstract:

LTBendradarbiaujant yra viena iš perspektyviausių postmodernaus amžiaus meta-paradigmų. Inovatyvaus bendradarbiavimo kūrimas padeda vystytis sumaniai visuomenei. Siekiant priartinti tėvus prie procesų vykstančių ikimokykliniame ugdyme, nuolat kuriamos įvairios mobilios programos. Iki šiol mažai tyrinėtos bendradarbiavimo galimybės tarp tėvų ir pedagogų panaudojant technologijas gali padėti išspręsti efektyvios komunikacijos trikdžius. Bendradarbiavime svarbus procesas, kurio metu keli asmenys dalijasi informacija ir taip siekia bendro tikslo, atliekama bendra veikla. Straipsnyje išskirti svarbiausi bendradarbiavimo bruožai: savanoriškumo, lygiavertiškumo, tikslo, atsakomybės ir pagarbos. "Kindervibe" programa yra priimtina bendrauti ir bendradarbiauti tėvams ir pedagogams ikimokyklinio ugdymo įstaigoje, kuri leidžia pažinti vaiko raidą, šviesti tėvus, individualiai komunikuoti, o tai vieni iš bendradarbiavimo tikslų ikimokykliniame ugdyme. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Ikimokyklinis ugdymas; Pedagogų ir tėvų bendradarbiavimas; Informacinės komunikacinės technologijos; Pre-school education; Pedagogues and parents cooperation; Information communication technologies.

ENCollaboration is one of the most promising meta-paradigms of post-modern age. Creating innovative collaboration helps develop smart society. In order to bring parents closer to the processes of pre-school education, various mobile programs are constantly being developed. Until now, little explored possibilities of collaboration between parents and educators using technology can help solve the problems of effective communication. Collaboration is an important process in which several individuals share information and work towards a common goal. The article highlights the most important features of cooperation: volunteering, equivalence, purpose, responsibility and respect. The Kindervibe program is acceptable for communicating and collaborating with parents and educators in a preschool that allows you to learn about a child's development, educate parents, communicate individually, which is one of the goals of collaboration in pre-school education. [From the publication]

ISSN:
2335-2140
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/82082
Updated:
2022-01-31 14:35:05
Metrics:
Views: 134    Downloads: 31
Export: