LTRemiantis Lietuvos ir užsienio edukologų patirtimi straipsnyje išryškinamos projektų metodo taikymo galimybės skatinant būsimųjų technologijų mokytojų savarankiškumą. Apibūdinama studentų ir pedagogų veiklos pobūdžio kaita: akcentuojamas dėstytojų ir studentų bendradarbiavimas, kaip reikšminga projektų kūrimo sąlyga. Aptariami atlikto pedagoginio eksperimento rezultatai, analizuojama kontrolinių ir eksperimentinių grupių studentų savarankiškumo raiška, jos pokyčiai ryškėjant studentų ir dėstytojų bendradarbiavimui. Atskleidžiami atskirų savarankiškumo rodiklių (iniciatyvumo, kūrybiškumo) pokyčiai eksperimento metu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Projektų metodas; Savarankiškumas; Iniciatyvumas; Kūrybiškumas.
ENRelying on experience of Lithuanian and foreign educologists, the article highlights opportunities for application of the project method in promoting independence of future technology teachers. It describes changes in the nature of activities of students and teachers stressing cooperation between teachers and students as an important prerequisite for project development. There is also a discussion of results of the pedagogical experiment and analysis of independence of control and experimental groups of students and its changes in the course of cooperation between students and teachers. The paper also reveals changes of independence indicators (pro-activeness and creativity) during the experiment.