LTStraipsnyje nagrinėjamos mokinių nesėkmingo mokymosi priežastys. Tyrimo objektu buvo pasirinkti V-X klasių mokiniai, patiriantys mokymosi nesėkmes, t. y. vieną, du ar daugiau kartų likę mokytis toje pačioje klasėje ar mokyklos nelankantys moksleiviai. Remiantis tyrimo duomenimis, aptariamos vidinės ir išorinės nepažangumo priežastys, mokyklos nelankymą įtakojantys veiksniai, daromos įžvalgos prevenciniam darbui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Nesėkmingas mokymasis; Nepažangūs mokiniai; Mokyklos nelankymas; Unseccesful learning; Underachieve pupils; School nonžattendance.
ENThe article analyses the causes for unsuccessful learning of pupils. For the object of the analysis the 5th-10th form pupils were chosen who experience ill success in learning, i.e. those who once, twice or even more times were left in the same form or have not attended school. On the basis of the findings of the analysis, the article discusses internal and external causes for under-achievement, factors behind not going to school and offers insights about prevention.