LTStraipsnyje analizuojama šiuolaikinė mūsų visuomenės problema – socialinės stratifikacijos apraiškos švietimo institucijose. Ši problema vis gilėja, nes pati švietimo sistema nevisiškai geba ją identifikuoti ir taip mažinti socialinę įtampą, kylančią tarp švietimo bendruomenės narių. Pristatomas Lietuvos mokyklose atliktas tyrimas, kurio metu buvo apklausti socialiai remtini mokiniai. Pateikiami tyrimo rezultatai ir jų interpretacija. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialinė stratifikacija; Socialiai remtini mokiniai; Švietimo institutas; Social stratification; Socially disadvantaged pupils; Educational institute.
ENThe article analyses the contemporary problem of our society – manifestations of social stratification in educational institutions. This problem is getting worse as the education system itself is not fully capable of identifying it and thereby reducing the social tension between the members of the educational community. The article presents the research carried out in Lithuanian schools, during which socially disadvantaged pupils were interviewed. The results of the research and their interpretation are presented. [From the publication]