LTOperos teatras kaip atlikėjų meno tipo organizacija savo veiklą telkia ne vien į repertuaro parengimą, sudarymą. Ne mažiau svarbi, netgi, sakyčiau, itin svarbi jo funkcija ir pareiga yra komunikacija su žiūrovais, to meno suvokėjais. Pasak Philippo Kotlerio ir Joanne'os Sheff (1997), menas negali gyvuoti vakuume. Todėl atlikėjų meno organizacija turi komunikuoti su auditorija, o komunikacijos kokybės rezultatas turėtų būti publikos plėtra. Atlikėjų meno organizacijos paskirtis - būti tarsi distribucijos kanalu tarp meno atlikėjo ir klausytojo, žiūrovo (meno suvokėjo) ir išlikti vienodai jautriai šioms abiem pusėms. Taigi meno produktui visavertiškai gyvuoti būtina publika, kuo platesnė jo sklaida kuo platesnei auditorijai. Anot Ellen Rosewall, "žengti žingsnius, siekiant suprasti potencialią auditoriją ir vartotojų elgesį, gali būti sudėtinga. Daugeliu atvejų taip ir yra, bet tai yra dalis proceso, kuris gali apdovanoti organizacijas, skiriančias tam laiko" (2014). Šio pranešimo tikslas - išsiaiškinti, koks tas žiūrovas yra. Juk, norint komunikuoti, kurti strategijas ir taktikos planus, svarbu pažinti dialogo partnerį. Tad tikslas - pristatyti LNOBT žiūrovo, lankytojo portretą ir atskleisti tos informacijos įtaką vadybiniams LNOBT veiksmams. [Iš straipsnio, p. 51]Reikšminiai žodžiai: Drama; Komunikacija su žiūrovu; Muzika; Opera; Operos teatras; Publika; Publikos plėtra; Rinkodara; Teatras; Audience; Audience development; Communication with spectators; Drama; Marketing; Music; Opera; Opera theatre; Theatre.