LTStraipsnyje nagrinėjama pedagogo kompetencijos problema: aptariama profesinės kompetencijos ir kvalifikacijos samprata, pateikiamos tyrimu nustatytos būsimų užsienio kalbų pedagogų profesinės kompetencijos, susijusios ne tik su pedagogo asmenybės savybėmis, bet ir su pedagogo profesine kvalifikacija. Taip pat įrodoma, kad užsienio kalbų pedagogo kompetencijos formavimas – svarbiausias pedagogo profesinio rengimo tikslas. Būsimų užsienio kalbų pedagogų profesinę kompetenciją sudaro trys dalys: dalykinė kompetencija, metodinė kompetencija, bendroji mokytojo kompetencija. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokytojo kompetencijos; Kvalifikacija; Pedagogo asmeninės savybės; Competents of teacher; Raiting; Flanguage.
ENThe article considers the problem of a pedagogue’s competence: the conception of professional competence and qualification is discussed, professional competences of pedagogues of foreign languages determined by means of an investigation, which are related not only to the personal qualities of a pedagogue but also to the professional qualification of a pedagogue, are presented. Also it is proved that the formation of competence of a pedagogue of foreign languages is the major objective of professional training of a pedagogue. Professional competence of future pedagogues of foreign languages consists of three parts: subject competence, methodological competence, and general competence of a teacher.