LTStraipsnyje yra pagrindžiamas kolegijų dėstytojų pedagoginės veiklos kokybinio vertinimo ir jo sistemos būtinumas. Išskiriami vertinimo sistemos sudarymo principai, nurodomos kryptys ir siūlomi pedagoginio proceso kokybiško vertinimo būdai (produktyvūs ir neproduktyvūs). Analizuojami pedagoginės veiklos kokybinio vertinimo kriterijai: studentų nuomonė, administracijos nuomonė, galutinis rezultatas. Išryškinamos vertinimo sistemos sudarymo kryptys: dėstytojų pedagoginės veiklos ir paskaitų, seminarų kokybinis interpretavimas, profesinių gebėjimų ir įgūdžių analizė, pedagoginio proceso, pedagogo asmenybės raiškos savianalizė bei pedagoginių kompetencijų monitoringas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Profesinė kompetencija; Veiklos savianalizė; Atestacija; The profession competences; The practia self -analysis; Cerification.
ENThe article substantiates the necessity of qualitative assessment of the pedagogical activity of college teachers and its system. Principles of developing the assessment system are differentiated and ways of a qualitative assessment of a pedagogical process (productive and non-productive) are put forward. The following criteria for a qualitative assessment of a pedagogical activity are analysed: the students’ opinion, the opinion of the administration and the end result. Direction in developing the assessment system are elucidated: a qualitative interpretation of the pedagogical activities and lectures, seminars conducted by teachers, the analysis of skills and abilities, the self-analysis of the expression of the personality of a pedagogue and monitoring of pedagogical competences.