LTStraipsnyje nagrinėjamos universitetų dėstytojų efektyvumo kiekybinio įvertinimo galimybės. Dėstytojo darbas aukštojoje mokykloje apima įvairias sritis – dėstymą, mokslą, kitą veiklą. Yra pasiūlyti būdai, kaip kompleksiškai įvertinti dėstytojų darbo rezultatus, išreiškiančius mokslinio darbo produktyvumą, dėstymo kokybę bei kitą veiklą. Kita vertus, šios metodikos neatsižvelgia, ar paslaugos buvo subalansuotos, t.y. ar dėstytojas buvo pakankamai aktyvus visose veiklos srityse. Siūloma metodika leidžia išvengti šių dėstytojo darbo efektyvumo vertinimo trūkumų. [Iš leidinio]
ENThe article analyses possible quantitative evaluations of work efficiency of university teachers. The teacher’s work at a higher institution covers three areas – teaching, science and other activities. There are ways proposed how to assess performance of teachers expressing productivity of scientific work, teaching quality and other activities. On the other hand, these methodologies do not reflect whether services are balanced, i.e. whether the teacher is adequately active in all areas of activities. The methodology proposed allows avoiding these drawbacks in assessment of the teacher’s performance.