LTStraipsnyje pagrindžiamas elementarių vaidybos būdų (vaidybinių žaidimų, improvizacijų, scenelių) ryšys su 5-6 (7)-erių metų vaikų meninės kompetencijos formavimusi, nagrinėjamas šių vaidybos būdų integravimo į priešmokyklinės grupės veiklą pažintinis aspektas. Taip pat pateikiami empirinio tyrimo duomenys, atskleidžiantys integruotos vaidybos taikymo galimybes priešmokyklinės grupės veikloje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Priešmokyklinis ugdymas; Meninė kompetencija; Pažintinė integracija; Elementarūs vaidybos būdai; Pre-school education; Artistic competency; Cognitive integration; Elementary ways of acting.
ENThe article substantiates the relation between the elementary types of performance – role-playing, improvisations, scenes – and the development of artistic competence of the 5-6 (7) aged children and analyses the cognitive aspect of the integration of these types of performance into the pre-school group activity. The article also introduces the empirical research findings that reveal the possible ways of applying the integrated performance into the pre-school group activity.