LTStraipsnyje parodoma, jog pedagogų požiūris į neįgaliųjų integraciją nėra pakankamai palankus nepriklausomai nuo respondentų amžiaus ar lyties, profesinio pasirengimo ar įgytos kvalifikacijos, darbo mokykloje stažo ar dabartinės jų darbovietės, turimo darbo su neįgaliais asmenimis patirties. Drauge akcentuojama, kad tokią situaciją galėjo sąlygoti pedagoginiame darbe kylančios problemos, nepakankamas pasirengimas darbui su neįgaliaisiais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Neįgalūs ugdytiniai; Bendrojo lavinimo mokyklos; Pedagogai; Handicapped children; Comprehensive school; Teacher.
ENThe article shows that pedagogue attitude to the disabled integration is insufficiently favourable irrespective of respondent age or sex, professional education or acquired qualifications, the years in service at school or their current workplace, and experience of working with the disabled. At the same time the article stresses that this situation may have been caused by problems in pedagogical activities, and insufficient preparation to work with the disabled.