LTBesikeičiančioje demokratinėje visuomenėje mokykla neturėtų siekti perteikti kuo daugiau žinių, ji turėtų dėti visas pastangas, kad perteikiamos žinios įsitvirtintų kaip organiška moksleivio patyrimo ir kompetencijos dalis. Straipsnyje nagrinėjamos būsimųjų pedagogų požiūris į meno disciplinas kaip universiteto edukacinės sistemos komponentas. Šiuo aspektu aptariamos studijų programos, respondentų interesai. Tyrimas atskleidė studentų meninio ugdymo ypatybes bei galimybes spręsti valstybės keliamas būsimųjų pedagogų dvasingumo ir kultūros ugdymo uždavinius.Reikšminiai žodžiai: Edukacinė sistema; Asmens kultūros ugdymas; Profesinis rengimas; Būsimojo pedagogo ugdymas; Asmens dvasingumas; Educatio system; Training of personal culture. professional training; Training of future pedagogue; Personal spirituality.
ENIn a rapidly changing democratic society, a school should not aim at providing as much information as possible. It should make every effort to make this information a part of pupils’ organized experience and competencies. The article analyses future educators’ attitude towards art subjects as a component of the educational system. Education programmes and respondents’ interests are discusses from this aspect. The research revealed peculiarities of artistic education and possibilities of solving the challenges of future educators’ spirituality and cultural development.