LTStraipsnyje pateikiama literatūros apie dalykinių istorijos žaidimų naudojimą pamokose apžvalga ir apibendrinama moksleivių anketavimo medžiaga. Taip pat nagrinėjama, kaip dažnai ir kokie didaktiniai žaidimai naudojami V—VI klasių istorijos pamokose, kokia yra moksleivių savijauta žaidimo metu. Tyrime dalyvavo įvairių Lietuvos miestų V—VII klasių moksleiviai ir istorijos mokytojai. Nustatyta, kad mokytojai istorijos pamokose žaidimus taiko retai. Dažniausiai žaidimai naudojami moksleivių žinioms įtvirtina, kūrybingumui lavinti. Moksleivių požiūris į žaidimus yra teigiamas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Didaktiniai žaidimai; Istorijos mokymosi motyvacija; History lessons; Didactic games.
ENThe article reviews the literature about the use of history games in lessons and generalizes the findings of the questionnaires completed by pupils. It also analyses how often and what didactic games are used in history lessons for the 5th -7th form pupils and what pupils’ condition is at the time of playing the game. The research was participated by the 5th-7th form pupils and teachers of history from different Lithuanian towns. It was established that teachers rarely use games in history lessons. Most often games are used for consolidating pupils’ knowledge and developing their creativity. Pupils have a positive approach towards the games.