Suaugusiųjų neformaliojo bei savaiminio mokymosi vertinimas ir pripažinimas aukštojo mokslo studijose

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Suaugusiųjų neformaliojo bei savaiminio mokymosi vertinimas ir pripažinimas aukštojo mokslo studijose
Alternative Title:
Adult informal learning and self-education assessment and recognition in higher education studies
In the Journal:
Pedagogika [Pedagogy]. 2003, 69, p. 230-237
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pateikta Europos Sąjungos dokumentų ir prieinamos mokslinės literatūros analizė atskleidžia pasaulio ir Europos šalių aukštojo mokslo sistemose vykstančius procesus vertinant ir pripažįstant suaugusiųjų ankstesnį/ neformalųjį ir savaiminį mokymąsi esant mokymosi visą gyvenimą sąlygomis; pateikiama apibendrinta neformaliojo ir savaiminio mokymosi vertinimo samprata; apibūdinama dabartine situacija Lietuvoje ir siūlomas holistinis aplanko vertinimo metodas neformaliojo bei savaiminio mokymosi vertinimui ir pripažinimui aukštojo mokslo studijose Lietuvoje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Neformaliojo ir savaiminio mokymosi vertinimas ir pripažinimas; Mokymosi akreditavimas; Holistiniai vertinimo metodai; Aplanko metodas.

ENThe article presents analysis of European Union documents and available scientific literature describing processes in higher education that take place in the world and in Europe in higher education systems regarding assessment and recognition of adults’ previous informal learning and self-education in lifelong learning conditions. The article presents a general concept of adult informal learning and self-education assessment; the current situation in Lithuania is described and a holistic assessment method is proposed for assessment and recognition of informal learning and self-education in higher education studies in Lithuania.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8102
Updated:
2018-12-20 22:57:44
Metrics:
Views: 41    Downloads: 11
Export: