LTDabartinėmis Lietuvos politikos ir ekonomikos sąlygomis, kai įsidarbinimo problemos yra pakankamai aktualios ir sudėtingos, karjera tampa viena iš svarbiausių vertybių žmogaus gyvenime. Jaunosios kartos karjeros planas susiformuoja vertybinių orientacijų pagrindu ir reiškia tikslo sau iškėlimą tam tikram laikotarpiui bei priemonių parinkimą jam pasiekti. Straipsnyje apžvelgiami karjeros planavimo etapai bei pateikiami aukštųjų mokyklų studentų tyrimo rezultatai, siekiant įvertinti jų požiūrį į karjeros planavimą bei vertybines orientacijas, kaip vieną iš labiausiai karjeros pasirinkimą įtakojančių veiksnių. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Asmeninės karjeros planavimas; Asmens karjeros marketingas; Asmens marketingas; Išsilavinimo funkcijos; Karjera; Karjeros planavimas; Studentai; Career; Career planning; Educational functions; Personal Career Marketing; Personal career planning; Personal marketing; Students.
ENThe purpose of the article describes peculiarities of students’ career planing and factors that decide its choice. Person marketing consists of activities undertaken to create, maintain, or change attitudes or behaviour toward particular people. The process of getting a job involves the same activities marketing managers use to develop and introduce products into marketplace. Person needs to conduct marketing research by analysing his personal qualities (performing a seif- audit) and by identifying job opportunities. Based on research results, he must select a target market - those job opportunities that are compatible with his interests, goals, skills, and abilities. [From the publication]