LTStraipsnyje trianguliacijos metodologinio principo pagrindu (derinant kiekybinį ir kokybinį metodus) nagrinėjama bendrojo lavinimo mokyklų muzikos mokytoji) požiūrių kaita į gyvą grojimą per muzikos klausymąsi muzikos pamokų metu. Konstatuoti jog trumpuose, bet intensyviuose kvalifikavimo kursuose, tikslingai ir kryptingai dirbant, galima pozityviai paveikti ir pakoreguoti muzikos pedagogų požiūrį, įtikinti bei paskatinti juos kur kas aktyviau naudoti gyvą grojimą muzikos pamokose. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Intensyvūs kvalifikavimo kursai; Muzikos klausymasis; Gyvas grojimas; Intensive in-service cource; Listening of music; Live performing.
ENThe article, on the basis of principles of the triangulation method (combination of qualitative and quantitative methods) analyses the changing of approaches of teachers of music at general education schools towards live playing at the time of listening to music in music lessons. The article states that by way of purposeful and targeted work at brief though intense qualification courses it is possible to positively influence and alter the teachers’ of music approach as well as persuade and encourage them to more actively introduce live playing in music lessons.