LTKonkurencingumas yra psichosocialinis konstruktas, kurį galima apibrėžti kaip žmogaus vidinių ir išorinių veiksnių sąveikos rezultatą, pasireiškiantį gebėjimu rungtyniauti darbo rinkoje.straipsnyje pristatomo empirinio tyrimo duomenys leidžia teigti, kad mokymosi ir informacijos ieškojimo įgūdžiai, dėmesio ir laiko skyrimas profesinės kvalifikacijos kėlimui, formalaus – institucinio ir neformalaus – savarankiško mokymosi motyvacija yra aukštesnio moterų profesinio konkurencingumo ir sėkmingesnio samdomumo veiksniai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Profesinis konkurencingumas; Lytis; Nuolatinis mokymasis; Professional competitiveness; Gender; Continuous life-long learning.
ENCompetitiveness is a psychosocial construct which may be defined as an outcome of interaction of a person’s internal and external factors reflected in the ability to compete on the labour market. Data of the empirical study presented in the article make it possible to claim that skills of learning and looking for information, devotion of attention and time to professional development and motivation for formal (institutional) and informal (independent) learning are all factors of higher professional competitiveness and more successful employability of women.