LTStraipsnyje analizuojami problemų sprendimo gebėjimo, kaip vieno iš svarbiausių nuolatinio mokymosi gebėjimo, raiškos ypatumai mokytojų ir būsimų mokytojų populiacijoje. Tyrimais nustatyta, kad dauguma respondentų turi iš esmės teigiamą požiūrį į nuolatinį mokymąsi, tačiau nėra pakankamai pasirengę efektyviai ir savarankiškai dalyvauti nuolatinio mokymosi sistemoje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Nuolatinis mokymasis; Požiūris į nuolatinį mokymąsi; Nuolatinio mokymosi gebėjimai; Problemų sprendimo gebėjimai; Life-long learning; Attitudes towards life-long learning; Life-long learning abilities; Problem-solving abilities.
ENThe article analyses peculiarities of expression of the ability of decision-making as one of crucial skills for continuous learning in the population of teachers and teachers-to-be. Research has established that most respondents have an essentially positive view of continuous learning but are not sufficiently ready for efficiently and independently participate in the continuous learning system.