LTVykstant švietimo reformai keičiasi požiūris į studijas aukštojoje mokykloje, kinta jos padalinių vaidmenys. Ypač išryškėja akademinės bibliotekos, kaip mokymosi aplinkos, sąlygų reikšmė formuojant būsimųjų kūno kultūros mokytojų vertybių sistemą, pagrįstą asmenybės savybių pedagoginiu vertingumu, savarankiška asmenybės saviugdos kompetencija. Tyrimas atskleidė, kad formuojant būsimųjų kūno kultūros mokytojų profesines vertybes studijų procese reikėtų atsižvelgti į pobūdį išgyvenimų, patiriamų akademinėje bibliotekoje, kaip mokymosi aplinkoje, rengiantis įvairiems atsiskaitymams, rengiant projektus bei ieškant pasaulinės akademinės bendruomenės sukurtos medžiagos reikiama tema. [Iš leidinio]
ENThe educational reform prompts changes in the attitude towards studies at higher education schools and roles of units thereof are changing. Particularly prominent in this sense is the value of conditions of the academic library as learning environment in shaping the value system of future teachers of physical education based on pedagogical value of personal traits and independent competence of self-education. The study has revealed that in shaping professional values of future physical education teaching in the course of studies it is necessary to take into account the nature of emotions experienced in an academic library as learning environment when preparing for various tests, creating projects and looking for materials generated by the global academic community on the topic needed.