LT[...] Straipsnis skirtas regimuosiuose (rašytinės formos) reklamos komunikatuose vartojamų spalvų žodžių semantikai aptarti, jų paskirčiai tekste apibrėžti. Analizuoti atskirų spalvų pavadinimai (tokie kaip raudonas, rausvas, raudonai, raudonuoti...) ir abstraktieji šaknies spalv- žodžiai bei jų skolinti atitikmenys (spalva, atspalvis, spalvingas, -a, spalvinti, tonas, koloritas ir pan.), tiesiogiai įvardijantys spalvos buvimą / nebuvimą. Renkant tiriamąją medžiagą peržiūrėta apie 600 įvairių reklamos komunikatų, publikuotų žurnaluose, laikraščiuose, kataloguose ir pan.; pasinaudota ir virtualių socialinių tinklų, stendų gatvėje įrašais. Į tyrimo imtį pateko maždaug 15 proc. pavyzdžių – apie 90. Straipsnyje aptariamų pavyzdžių kalba netaisyta, tik kupiūruotos nereikšmingos ilgesnių tekstų atkarpos. [Iš Įvado]Reikšminiai žodžiai: Reklamos tekstas; Spalvos; Spalvos žodis; Stereotipai; Kokybė; Promotional text; Colors; Word of color; Stereotypes; Quality.