LTKintant socialinei tikrovei, pakito ir neįgalių moksleivių situacija: dalis jų sėkmingai ugdosi bendrojo lavinimo mokyklose. Tačiau kaip rodo tyrimai, specialiųjų ugdymosi poreikių turintys asmenys bei jų tėvai (globėjai) susiduria su daugybe sunkumų: nepritaikyta aplinka, stinga kokybiškos kompensacinės technikos, negeranoriškas bendraamžių bei pedagogų požiūris ir kt. Straipsnyje bandoma atskleisti 10 ir 12 klasių moksleivių nuostatas neįgaliųjų bendraamžių atžvilgiu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Negalė; Socialinė integracija; Požiūris; Specialieji ugdymosi poreikiai; Disabled people; Social integration; Approach; Special educational needs.
ENChanging social reality gave rise to changes in the situation of the disabled pupils – some of them are successfully learning in general education schools. Although, the findings of the research show that persons having the needs for special education and their parents (foster-parents) confront a lot of problems: unsuited environment, a lack of quality compensatory technique, unkind approach of contemporaries and pedagogues, etc. The article attempts to reveal the approach of pupils of the 10th and 12th forms with regard to their disabled contemporaries.