LTStraipsnis skirtas užsienio kalbų mokymo(si) efektyvumo problematikai. Pristatomas tyrimas – apklausa, kuria siekta išsiaiškinti, kokias užsienio kalbų mokymo(si) formas ir metodus studentai laiko efektyviais. Taip pat aptariama, kaip respondentai vertina didaktines ir dalykines užsienio kalbos mokytojo (dėstytojo) kompetencijas, išsamiau apžvelgiamas studentų požiūris į modernių technologijų panaudojimą užsienio kalbos pamokoje (paskaitoje). Apklausoje dalyvavo trijų Lietuvos universitetų įvairių studijų krypčių studentai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Didaktinės kompetencijos; Dalykinės kompetencijos; Mokymo(si) formos; Mokymo metodai; Efektyvumas; Užsienio kalbos; Suaugusiųjų mokymas; Didactic competences; Subject-specific competences; Teaching/learning forms; Teaching methods; Efficiency; Foreign languages; Adult education.
ENThe paper deals with the efficiency problem in foreign language teaching. The article presents the results of a students’ survey on the forms and methods for foreign language teaching, as well as on teachers’ didactic and professional competences. It also discusses the students’ attitudes towards the use of modern technologies in foreign language teaching. Students from different fields of study at three universities in Lithuania participated in the survey. [From the publication]