LTParyžiaus stereotipų šiuolaikinėje lietuvių literatūroje tyrimas atskleidžia ne tik literatūrinės vaizduotės, bet ir sociokultūrinio konteksto pokyčius. Paradoksalu, bet net ir daug keliaujantys lietuvių rašytojai sunkiai vaduojasi iš senų stereotipų, kuriuos palaiko kelionių agentūrų reklamos ir kiti masinės kultūros pasakojimai. Vis dėlto pagal santykį su stipriausiu Paryžiaus, kaip romantiško meilės miesto, stereotipu galima gana tiksliai apibrėžti lietuvių literatūros pasakojimo pokyčius. Kaip viena atspariausių šio stereotipo įtakai yra išskiriama Paryžiuje gyvenančio lietuvių rašytojo Valdo Papievio proza. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Paryžiaus vaizdinys; Paryžius; Pokyčiai; Reklama; Stereotipas; Vaizdinys; Šiuolaikinė lietuvių literatūra; Advertisment; Change; Contemporary Lithuanian literature; Image; Paris; Paris image; Stereotype.
ENThe study of Paris stereotypes in contemporary Lithuanian literature reveals changes not only in the literary imagination, but in the sociocultural context as well. Paradoxically, but even for Lithuanian writers who travel a lot, is hard to try to break the old stereotypes which are supported by advertisements of travel agencies and other mass culture stories. However, the changes of Lithuanian literature story can be quite precise defined in relation to the strongest stereotype of Paris as a romantic love city. The prose by Lithuanian writer Valdas Papievis living in Paris is accentuated as one of the most resistant to the influence of this stereotype. [From the publication]