LTStraipsnis skirtas apibūdinti teorines ir praktines įžvalgas apie kultūros ir kalbos įtaką asmens identitetui. Lingvistikos tyrėjai teigia, kad kultūros integracija į užsienio kalbos mokymą bei mokymąsi yra būtina. Tokia nuostata leidžia suvokti esminį skirtumą tarp įprasto ir įgimto bendravimo principų. J. Mole pasiūlytas ir ištirtas „kultūros trikampis“ nusako žmonių elgesį ir tarpusavio bendravimą, nurodo konkrečius metodus, kaip žvelgti į kultūrinę atskirų asmenų ir žmonių grupių įvairovę. Norint sėkmingai bendrauti užsienio kalba, būtina ne tik gerai mokėti kalbą bet ir suvokti kultūrinius skirtumus, elgesio normas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kultūra; Kalba; Identitetas; Culture; Language; Identity.
ENThe issues of interrelated culture, language and identity have been researched since the 20th century. The majority of researchers support the idea of incorporating culture learning into English language classes. It can raise awareness of differences between normal and natural communication. Moreover, foreign language acquisition helps learners to develop a second language SELF. A Culture Triangle that was proposed and investigated by J. Mole determines people’s behavior and interaction. It illustrates the differences between Individuals and Groups and might be helpful to manage cultural diversity. In the 21st century, English is claimed to be a Global Language, which is often referred to as Lingua Franca. Successful communication between different countries implies understanding behavioral and cultural differences and making adjustments in their relationships. [From the publication]