LTMonografijoje autorius išdėsto filosofija, muzikos pažinimo metodologija, meno psichologija bei muzikos pedagogika grindžiamą muzikinio mąstymo ir jo ugdymo mokykloje pedagoginę koncepciją, kuria remiantis galima tobulinti augančios kartos estetinį bei dvasinį ugdymą. Nagrinėjami mokslinio bei meninio mąstymo bendrumai ir skirtumai, muzikos kalbos pažinimo ir muzikinio mąstymo kaip meninio (o ne racionalistinio) mąstymo plėtotės ypatumai. Tuo remiantis, atskleidžiama muzikinio ugdymo bendrojo lavinimo mokykloje specifika, muzikinio mąstymo, ugdymo požiūriu svarbūs metodologiniai principai, didaktiniai, hodegetiniai aspektai, kai kurie muzikos mokytoją rengimo tobulinimo klausimai. Knyga skiriama muzikos pedagogikos specialistams, magistrantams, doktorantams, jų rengėjams, kvalifikacijos kėlėjams bei visiems, besidomintiems muzikos pažinimo, muzikos pedagogikos klausimais. [Anotacija knygoje]Reikšminiai žodžiai: Muzika; Muzikinis mąstymas; Muzikinis ugdymas; Music; Musical thinking; Music education.