Būdingiausios studentų rašybos klaidos

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Būdingiausios studentų rašybos klaidos
In the Journal:
Kalbos praktikos problemos. 2009, [2006/2008], p. 16-26
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamos lietuvių kalbos rašybos klaidos, dažniausiai pasitaikančios pirmakursių lituanistų darbuose; nustatomos studentams sunkiausios rašybos temos; aptariami jvairiopi rašybos įgūdžių lavinimo metodikos dalykai; pateikiami tipiški klaidingai rašomų žodžių (junginių) pavyzdžiai. Darbe taip pat išryškinami kai kurie probleminiai lietuvių kalbos rašybos aspektai ir keliamas nesisteminių bei kitokių nepagrįstai išimtinių rašybos elementų vienodinimo klausimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Lietuvių kalbos rašyba; Methods of teaching of spelling; Problematic cases of spelling; Probleminiai rašybos atvejai; Rašybos mokymo metodika; Skills of students; Spelling of Lithuanian language; Studentų rašybos įgūdžiai; Tipiškos rašybos klaidos; Typical mistakes; Lietuvių kalbos rašyba; Methods of spelling teaching; Problematic cases of spelling; Probleminiai rašybos atvejai; Rašybos mokymo metodika; Skills of students in spelling; Spelling of Lithuanian language; Studentų įgūdžiai; Tipiškos klaidos; Typical mistakes of spelling.

ENThis article analyses spelling mistakes in Lithuanian typical in the written work of first year university students who study Lithuanian philology. The most complicated themes of the written language are defined, the methodology problems of teaching of spelling are discussed and the most typical examples of words (combinations), spelled with mistakes, are presented. Some of the problematic aspects of spelling Lithuanian and some of the non-systemic and highly exceptional elements of unification are questioned in this paper. [From the publication]

ISSN:
2029-204X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/79501
Updated:
2020-04-24 06:53:11
Metrics:
Views: 90
Export: