LTStraipsnio tikslas pagrįsti strategijos rengimo metodiką ir metodologinės prielaidas, kuriomis buvo remiamasi rengiant Lietuvos turizmo plėtros iki 2015 m. strategiją. Straipsnyje trumpai pristatoma strategijos vizija ir misija, pagrindiniai tikslai, uždaviniai. Parengtas priemonių planas, siekiant įgyvendinti numatytus veiksmus ir uždavinius. Strateginės situacijos analizei atlikti pasirinkti stiprybių, silpnybių, grėsmių ir galimybių (SSGG) ir politinės, ekonominės, socialinės technologinės aplinkų (PEST) analizės metodai. Remiantis konkurencingumo veiksnių analize nustatytos turizmo plėtros kryptys. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: 2015 m; Konkurencingumas; PEST metodas; Planas; Plėtra; Plėtros strategija; SSGG metodas; Strategija; Strateginis tikslas; Turizmas; Turizmo plėtra; 2015; Competitiveness; Development; Development strategy; PEST method; Plan; SWOT method; Strategic goal; Strategy; Tourism; Tourism development.
ENThe main aim of this paper is to ground the methods and methodological principals of tourism development strategy preparation. There are presented Lithuanian tourism situation analysis, tourism vision, mission and main goals and tasks of tourism strategy. For implementation tourism strategy was prepared plan of ways and means. Strategic situation analysis was made by SWOT and PEST methods. Lithuanian tourism development directions have been definite after competition positioning of tourism development possibilities in Lithuania's regions. [From the publication]