LT[...] Apžvalginė paroda yra ne naujų kūrinių pristatymo vieta, o kritinės diskusijos apie žinomus darbus erdvė. Dar viena proga kritinei diskusijai turėtų tapti parodos knyga. Pagrindinę šios knygos dalį sudaro parodos struktūrą atspindintis katalogas su įžanginiais kiekvieno skyriaus tekstais, parodoje eksponuojamų kūrinių aprašymais ir jų dokumentacija. Knygoje taip pat publikuojami straipsniai, kurie buvo užsakyti arba atrinkti perspausdinimui norint pagrįsti ir išplėsti teorines prielaidas, kuriomis remiantis buvo rengiama paroda ir atsirado penki jos skyriai. Pirmųjų dviejų tekstų autoriai dalijasi pastebėjimais apie bendrus 2000-2010 m. Lietuvos šiuolaikinio meno procesus ir kontekstus - galbūt kai kurios jų įžvalgos padės rašant akademinę šio laikotarpio dailės istoriją arba formuojant vietinę kultūros politiką. Šioje knygos dalyje publikuojami ir penki tekstiniai "pasiūlymai", daugiau ar mažiau tiesiogiai susiję su penkių parodos skyrių raktažodžiais. Vieni jų pirmą kartą Lietuvos menotyroje moksliškai analizuoja tokias menines strategijas kaip bendradarbiavimas, dokumentalumas, institucinė kritika bei šių terminų reikšmes vietinėje dailėje. Kiti tekstai, parinkti kaip parodoje pristatomų meninių strategijų komentarai, patys tampa parodą papildančiais apropriacijos ir fikcijos pavyzdžiais. [Iš straipsnio, p. 9]Reikšminiai žodžiai: Šiuolaikinė dailė; Dailės istorija; Dailės kritika; Paroda; Katalogas; Lithuania; Contemporary Art; Art History; Art Criticism; Exhibition; Catalogue.