Turizmas: plėtra, iššūkiai, perspektyvos

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Turizmas: plėtra, iššūkiai, perspektyvos
Editors:
Žuromskaitė, Brigita, redagavimas [edt]
Publication Data:
Vilnius : Registrų centras, 2016.
Pages:
411 p
Notes:
Bibliografija prie skyrių.
Contents:
Žuromskaitė, Brigita. XXI a. turizmo rūšių įvairovė ir keliavimo kryptys. — Gražulis, Vladimiras. Žmogaus poreikis keliauti ir jo lūkesčių formavimo pagrindai. — Jagminas, Jonas. Turizmo valdymo aspektai. — Katunian, Alina. Turizmo valdymo darniosios plėtros koncepcija. — Kripaitis, Rolandas. Turizmo sektorių reglamentuojantys teisės aktai. — Arimavičiūtė, Malvina. Lietuvos turizmo sektoriaus strateginis planavimas. — Arimavičiūtė, Malvina. Turizmo įmonių strategijos ir verslo planavimas. — Vijeikis, Juozas. Turizmo veiklos aspektai. — Svetikienė, Dovilė. Turizmo marketingas. — Survila, Arvydas. Nepaprastųjų situacijų valdymas turizmo sektoriuje.
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTTurizmo plėtra, dinamika ir vis didesnis šioje srityje dirbančių žmonių skaičius lėmė, kad šiuo metu tai yra vienas iš pirmaujančių ekonomikos sektorių pasaulyje. Sparti turizmo sektoriaus plėtra šios srities darbuotojams kelia naujų iššūkių ir reikalavimų, nuolat auga naujų kompetencijų ir gebėjimų poreikis. Taigi šis Mykolo Romerio universiteto Politikos ir vadybos fakulteto Vadybos instituto dėstytojų parengtas vadovėlis yra skirtas turizmą studijuojantiems studentams, turizmo darbuotojams ir visiems besidomintiems šios srities problematika. Vadovėlio bendraautoriai nagrinėja svarbias temas, susijusias su turizmo plėtra. Pirmajame skyriuje daugiausia dėmesio skiriama keliavimo tendencijoms XXI amžiuje, taip pat tiriami veiksniai, darantys joms didžiausią poveikį. Nemažai dėmesio skiriama keliavimo tikslų ir jų įtakos naujoms turizmo rūšims atsirasti analizei. Antrasis skyrius skirtas turistų pasirinkimams tirti: aptariamos pagrindinės motyvacijos teorijos, kurios padeda suprasti turistų ketinimus ir atsižvelgiant į juos kurti naujus šio verslo produktus bei paslaugas. Trečiojoje vadovėlio dalyje kalbama apie turizmo valdymo ir vadybos problemas, o ketvirtojoje daugiau dėmesio skiriama darnios plėtros koncepcijai ir pabrėžiama jos svarba turizmo valdymo srityje. Penktojoje dalyje nagrinėjami pagrindiniai teisės aktai, susiję su turizmo sektoriaus plėtra. Šeštasis ir septintasis vadovėlio skyriai skirti strateginiam planavimui, o aštuntajame apžvelgiami pagrindiniai turizmo verslo aspektai. Devintasis skyrius skirtas turizmo rinkodarai (marketingui) aptarti. Išskirtinis yra dešimtasis šio vadovėlio skyrius, kuriame kalbama apie šiuo metu tarptautiniu, valstybių ir vietos lygiu itin aktualią problemą - nepaprastųjų situacijų valdymą turizmo srityje. [Iš Įvado]Reikšminiai žodžiai: Keliavimas; Turizmas; Ekonominis aspektas; Travel; Tourism; Economic aspect.

ISBN:
9789955302230; 9789955302247 (elektroninis)
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/78488
Updated:
2023-08-31 18:05:31
Metrics:
Views: 199    Downloads: 39
Export: