LTStraipsnyje analizuojami andragogo profesijos ypatumai, atskleidžiant įvairias profesinės veiklos sritis ir funkcijas, todėl išskirtos andragogo dėstytojo (suaugusių mokytojo), andragogo analitiko (tyrėjo), andragogo organizatoriaus, andragogo tutoriaus/mentoriaus veiklos funkcijos ir joms atlikti reikalingos kompetencijos. Siekiant atskleisti andragogo veiklos ypatumus, pateikiamas andragogo analitiko veiklos hipotetinis modelis, kuris gali pasitarnauti minėto andragogo rengimui. [Iš leidinio]
ENThe article presents the analysis of the peculiarities of the andragogue’s profession revealing different areas and functions of the professional activity. Therefore, we have marked the activity functions and required competences of the teacher-andragogue (teacher for adults), analyst-andragogue (researcher), organiser-andragogue, tutor/mentor-andragogue. For the better exposition of peculiarities of andragogue’s activities, we are presenting a hypothetical model that could be used in the education and training of andragogues. [From the publication]