LT[...] Lietuvoje draudimo paslaugų marketingu susidomėta gerokai vėliau. Šios knygos autorius 1996 metais pirmasis Lietuvoje pradėjo skaityti draudimo paslaugų marketingo paskaitas Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto draudimo vadybos specializacijos studentams. 1999-2000 metais keli šio fakulteto magistrantai savo baigiamuosiuose darbuose ėmėsi gvildenti draudimo paslaugų marketingo teorines problemas ir jo taikymo galimybes bei prielaidas kai kuriose Lietuvos draudimo įmonėse. Maždaug 1997-1998 metais didžiosios Lietuvos draudimo įmonės ėmė steigti specializuotus marketingo padalinius. Joms iškilo draudimo paslaugų marketingo specialistų poreikis. Reikėtų pažymėti, kad Lietuvos draudikai pastaruoju metu vis labiau jaučia būtinumą taikyti savo veikloje marketingą ir stengiasi diegti kai kuriuos jo elementus bei metodus ir priemones. Tačiau ši veikla nėra planinga, sistemiška, kompleksinė, besiremianti plačiais marketingo tyrimais. Lietuvoje nėra išleista nei stambesnių, nei mažesnių darbų, skirtų draudimo paslaugų marketingo teorinėms ir praktinėms problemoms gvildenti. Ši padėtis lėmė autoriaus apsisprendimą parengti ir išleisti draudimo paslaugų marketingo knygą. Remiantis Vakarių šalyse susiklosčiusia paslaugų marketingo teorija bei jos metodologija ir praktinio jos taikymo draudimo kompanijose sukaupta patirtimi, bandoma kiek įmanoma visapusiškiau aprėpti draudimo paslaugų marketingo problematiką, aptarti jo taikymo Lietuvos draudimo įmonėse situaciją. Manoma, kad ši knyga atliks tam tikrą pozityvių vaidmenį plėtojant Lietuvoje draudimo paslaugų rinką ir padės draudikams ir iš dalies draudėjams geriau orientuotis priimant konkrečius sprendimus. [...].Reikšminiai žodžiai: Draudimo paslaugos; Marketingas; Marketingo veiklos organizavimas; Marketingo veiklos planavimas; Draudimo paslaugų rinka; Rinkos segmentavimas; Marketingo kompleksas; Produktas; Produkto kaina; Pardavimai; Pardavimų skatinimas; Marketingo strategijos; Vidaus marketingas; Insurance services; Marketing; Organization of marketing activities; Marketing planning; Insurance services market; Market segmentation; Marketing complex; Product; Product price; Sales; Sales promotion; Marketing strategies; Internal marketing.