LTStraipsnyje analizuojama kompetencijos samprata ir profesinių kompetencijų dedamosios dalys. Siekiant išsiaiškinti Kauno kolegijos Verslo fakulteto tarptautinio verslo bei pardavimų ir marketingo studijų programų studentų nuomonę apie įgytas profesines kompetencijas iki profesinės veiklos praktikos ir po jos, pristatomi kiekybinio tyrimo duomenų analizės duomenys. Straipsnį sudaro dvi dalys. Pirmojoje dalyje aptariamos kompetencijos teorinės įžvalgos, antrojoje – pateikiami empirinio tyrimo rezultatai, atskleidžiant studentų požiūrį į profesinių kompetencijų raišką. Atlikta apklausa atskleidė profesinių kompetencijų vertinimo kaitą ir atskleidė tobulintinus aspektus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kompetencijos; Profesinės kompetencijos; Studijų kokybė; Competencies; Professional competencies; Quality of studies.
ENThe concept of competency and components of professional competencies are analysed in this article. The analysis of qualitative research data is presented in order to reveal the students’ from International Business as well as the Sales and Marketing study programmes at Business Faculty of Kauno Kolegija opinion about competencies gained before and after professional internship. The article consists of two parts. Theoretical insights into competency are discussed in the first part. The empirical research results showing the students’ approach towards acquired competencies are introduced in the second part. The survey has highlighted the change in evaluation of professional competencies and aspects for improvement. [From the publication]