LTAntros Švietimo reformos Lietuvoje prioritetai reikalauja išskirtinio dėmesio organizuojant ir užtikrinant jos įgyvendinimą. Įgyvendinimui pritaikomi dokumentai privalo būti realizuoti bei aiškiai matomi kiekvienam individui kaip neabejotina rezultatų struktūra. Kaip padaryti, kad švietimo reformos reikalai sulauktų ją organizuojančių veikėjų asmeninio suinteresuotumo? Straipsnis nagrinėja švietimo objekto struktūrą kaip prognozuojamų dalykų sistemą. Tyrimas yra papildomas atvejo analizės duomenimis. Apibendrinimas yra grindžiamas profesiologiškai veikiančių didaktinių galimybių išdėstymu sociokultūriniame kontekste. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Profesiologija; Realizacija; Adaptacija; Pedagogizacija; Atvejo tyrimas.
ENThe priorities of the second phase Educational reform in Lithuania require exeptional attention in organizing and assuring their realisation. The documents applicable for realization ought to be actualized and clearly seen to every individual as a certain structure of rezults. How to make the educational reform‘s affairs to become a personal ones? The article analyses educational object‘s structure as a system of forecasted affairs. The analyses is supplemented with the data from the case research. Generalization is grounded on the exposition of professiological acting didactic‘s opportunities in the sociocultural context. [From the publication]