LTDarbo problemos naujumą lemia siekimas išsiaiškinti, kaip mokytojas subjektyviai supranta ir išgyvena savojo darbo prasmingumą. Problema: per mažai dėmesio skiriama mokytojo asmenybės intencionalumui, vidiniam patyrimui. Tyrimo objektas- subjektyvus žemės ūkio mokyklų mokytojų savojo darbo prasmės supratimas ir patyrimas. Darbo tikslas- atskleisti, kaip žemės ūkio mokyklų mokytojai supranta ir patiria savo darbo prasmę. Tyrimo uždaviniai: apibrėžti, kaip minėti mokytojai supranta ir patiria darbo prasmingumą; išskirti darbo prasmės reiškimosi rodiklius (mokytojo darbo prasmės fenomeno struktūrą). [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokytojai.
ENThe results of phenomenological study discover the meanings of teachers job that are: to experience results of his job as to take care of student being- in- the- word and help in becoming under create meaning relationship with students and organization meaning learning for them; and have the personal experience of feel the need of them and becoming as personal and specialist. [From the publication]