Pedagoginė provokacija ir mokymosi permąstymas: universitetinių studijų patirtis

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Pedagoginė provokacija ir mokymosi permąstymas: universitetinių studijų patirtis
Alternative Title:
Pedagogical provocation and rethinking learning: an experience from university studies
In the Book:
Mokslu grįsto švietimo link / sudarytojos: Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Emilija Sakadolskienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017. P. 492-510
Summary / Abstract:

LTŠiame straipsnyje siekiama atskleisti pedagoginės provokacijos, kaip išorinio stimulo ir paskatos, ryšį su mokymusi. Pirmojoje, įvadinėje, straipsnio dalyje akcentuojamas universitetinių studijų vaidmuo ugdant mąstančią asmenybę, gebančią augti, tobulėti ir rasti vietą gyvenime. Antrojoje dalyje trumpai aptariamas mąstymo, mokymosi ir provokacijos ryšys. Trečiojoje – pristatoma fenomenologinio tyrimo medžiaga, atskleidžianti studentų susidūrimą su provokacija ir dėl to pakitusį požiūrį į mokymąsi, save ir kitus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokymas(is); Mokymosi permąstymas; Mrovokacija; Teaching; Learning; Rethinking learning; Provocation.

ENThe objective of this article is to reveal the relationship between a pedagogical provocation, an external stimulus and encouragement, and learning. In the introductory first section, I discuss the university’s role in promoting an individual capable of deep, reflective thinking, personal growth and self-improvement, who is capable of finding his or her role in society. In the second section I briefly discuss the links between thinking, learning, and provocation. In the third section, I introduce the results of a phenomenological study, which describes how students responded to the provocation, and how, due to this provocation, their attitude towards methods of learning, as well as their attitude towards themselves and others, has changed. [From the publication]

Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/76809
Updated:
2022-01-01 08:24:17
Metrics:
Views: 25
Export: