Būsimųjų geografijos mokytojų profesinio pasirengimo tobulinimas pedagoginės praktikos metu

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Būsimųjų geografijos mokytojų profesinio pasirengimo tobulinimas pedagoginės praktikos metu
Alternative Title:
Improving professional education of pre-service geography teachers during teaching practicum
In the Book:
Mokslu grįsto švietimo link / sudarytojos: Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Emilija Sakadolskienė. Vilnius: Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017. P. 191-225
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pristatytas tyrimas, kurio metu buvo nagrinėjama Lietuvos edukologijos universiteto geografijos studijų programos studentų – būsimųjų geografijos mokytojų – profesinių kompetencijų ugdymo(si) problema. Tyrimu buvo siekiama išryškinti studentų teorinio ir praktinio profesinio pasirengimo ypatybes, susijusias su tinkamų mokymo(si) metodų pasirinkimu ir taikymu skirtingose pamokos dalyse ir atsiskleidžiančias studentams planuojant ir vedant geografijos pamokas savarankiškos pedagoginės praktikos metu. Tyrimo rezultatai leido nustatyti būsimųjų bendrojo ugdymo mokyklos geografijos mokytojų praktinio rengimo, padedančio įgyti mokymo(si) proceso valdymo kompetenciją, tobulintinus aspektus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Geografijos mokytojų rengimas; Mokymo(si) metodai; Mokymo( si) proceso valdymo kompetencija; Pedagoginė praktika; Geography teacher education; Teaching / learning methods; Education process management; Teaching practicum.

ENThe study focuses on the analysis of problems related to the development of professional competences of pre-service geography teachers at the Lithuanian University of Educational Sciences. The study aims at highlighting the specifics of the theoretical and practical professional preparation of pre-service teachers that is related to the choice of appropriate teaching/learning methods and their application in different parts of a lesson, and which is revealed through planning and implementing geography lessons during teaching practicum. The research findings help to identify the aspects of the practical preparation of general education school teachers of geography that need improvement, in order to gain competence in education process management. [From the publication]

Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/76801
Updated:
2022-01-01 08:24:06
Metrics:
Views: 28
Export: