LTStraipsnyje pristatomas šeimų socialinės-ekonominės padėties poveikis mokinių saugumo jausmui, jų savijautai, santykiams su mokiniais ir mokytojais, dalyvavimo klasės gyvenime lygiavertiškumui. Empirinis tyrimas vykdytas siekiant išgirsti socialiai remtinų mokinių balsus, kadangi bendra mokinių nuomonė nesudaro galimybių suprasti, ką jaučia ir patiria žemo socialinio statuso mokiniai. Empiriniai duomenys atskleidė socialiai remtinų mokinių socialinę atskirtį mokyklos visiems kūrimo procesų kontekste. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Šeimų socialinė-ekonominė padėtis; Mokykla visiems; Lygios ugdymosi galimybės; Socialinė atskirtis; Socioeconomic situation of families; School for All; Equal development opportunities; Social exclusion.
ENThe article focuses on the way the socioeconomic situation of the family affects student security, well-being, relationships with peers and teachers, and equal participation in school life. The empirical research aims at hearing the voice of socially disadvantaged students as aggregate peer opinion fails to reveal what students of lower social status feel and experience. The research data reveals that socially vulnerable students in the context of creating a School for All suffer from social exclusion. [From the publication]