LTLietuvos edukologijos universiteto Edukacinių tyrimo instituto parengtas mokslo straipsnių leidinys „Mokslu grįsto švietimo link“ sudarytas iš 21 Lietuvos ir užsienio mokslininkų darbo, apimančio edukologijos tyrimų lauką. Leidinį sudaro penki integralūs, vienas kitą papildantys, skyriai – tai „Švietimo politika: kaip pasiekti tai, dėl ko esame susitarę?“, „Mokytojų ugdymas: kaip rengiame mokytoją profesijai?“, „Bendroji didaktika: kaip priimame nūdienos iššūkius?“, „Įtraukusis ugdymas: kelias tinkamas, bet kaip juo eiti?“, „Neformalusis švietimas: koks, kada ir kodėl?“ Darbuose analizuojamos švietimo ir ugdymo srities mokslo problemos, apimančios platų tyrimų lauką – nuo švietimo politikos formavimo iki ugdymo praktikos, grindžiamos mokslu, sprendimų įgyvendinimo. Visi leidinyje pateikti mokslo darbai buvo atrinkti remiantis dvigubo aklojo recenzavimo išvadomis. Darbams recenzuoti buvo sudaryta tarptautinė mokslininkų grupė iš trylikos valstybių. Kiekvieną straipsnį skaitė ne mažiau kaip trys recenzentai, o publikuojamas darbas yra įvertintas ne mažiau kaip dviejų teigiamų recenzijų. [Anotacija knygoje]Reikšminiai žodžiai: Švietimo politika; Ugdymo kaita; Socialinė atskirtis; Mokytojų rengimas; Technostresas; Didaktika; Įtraukusis ugdymas; Neformalus švietimas; Education policy; Education change; Social exclusion; Teacher education; Technostress; Didactics; Inclusive education; Non-formal education.